bajs + dagens outfit

Idag har det inte varit en bra dag. Jag kom försent till skolan, jag bråkade med min mattelärare, jag var stressad i princip hela dagen och tillsist så tappade jag mina NYCKLAR, FAAAAAAN. Mamma ska byta lås och allt imorgon, för hon är orolig att någon ska göra "inbrott" haha, som om ens någon skulle vilja, haha nej.
Men ja, så vill jag se tokio hotel, det bästa som finns är verkligen och se tokio hotel live, mäktigt! Aja, nu ska jag inte bli bitter bara för det. Ska hoppa in i duschen nu, sen blir det plugg och mauud (mat).
Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: maria

söt outfit! halsduken ser ju hur mysig ut som helst:D

2010-03-17 @ 20:01:30
URL: http://mariadaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0