3 mars 2010

Goddag!
Idag mår jag fantastiskt. Det är endast två dagar kvar till tokio hotel nu, det är nog därför :) Men iallafall kom jag upp till skolan, började vid 8.10 slutade 15.30 har sedan dess pluggat och ska skicka in grejer. Hatar om man har missat någon uppgift eller liknande, det är inte kul! Men nu har jag gjort klart det, så det känns riktigt skönt. Det blir mycket plugg innan fredag så jag verkligen kan njuta i göteborg och inte tänka på skolan eller andra vardagliga saker!

Idag tittade äntligen solen fram igen, därför tog jag tillfället i akt och gick runt med mina solglasögon och ett brett leende, nu börjar det äntligen gå mot ljusare tider! Nu när jag är på så glatt humör tänkte jag dela med mig av en bild om hur jag såg ut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0