Tisdag

Godkväll!
Har börjat vakna till liv nu, lite grann iallafall. Det blir närmare bestämt skolan imorgon, som planerat. Kastas in i det sista, det känns ganska overkligt att vi har sommarlov om en och en halv vecka. Jag minns inte ens att våren har varit här.. hmm.

Onsdag: Skola, plugg 
Torsdag: Skola, Plugg
Fredag: Skola  - jobb
Lördag: jobb
Söndag: Släktmiddag för moi
Måndag: JAG FYLLER ÄNTLIGEN ARTON!

__

Det känns ganska skönt att detta är sista veckan jag har plugg, men samtidigt lite scary, känns som om jag inte gjort allt jag velat, yadayada, det ska bli RIKTIGT härligt med sommarlov iallafall. Dock ska jag ( OCH TUSEN ANDRA) gå sommarskola för matte B, hoho we löööve it!
latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0