5 HOURS

JAG FÅR SMÅTT PANIK!!

Har blivit nervös, stissig och har fått världens underbaraste känsla i magen. Jag sticker hemifrån om fem timmar, under tiden ska jag hinna med att platta mitt hår ( med den sämsta plattången någonsin!) Packa, göra lite baugetter som jag kan ta med mig, sedan sminka mig. Dock väntar en nybakt pizza på mig right now :)
Okej, idag, IDAG kommer jag att få höra de låtarna jag lyssnar på LIVE 20.00 - Tom's vackra gitarr , georgs intensiva bas, gustavs balla trummor och BILLS SILKESLENA RÖST. Kommer bli underbart. Tänk er att ha väntat i tre år på detta, äntligen är stunden kommen!! Nej nu jävlar får jag ta tag i saker här, annars kommer det sluta med att jag glömmer själva konsertbiljetten hemma, not good!
Hörs på tisdag då en lycklig emilie uppdaterar på nytt med en massa minnen + videos/foton. v


Kommentarer
Postat av: matilda

Tom's vackra gitarr , georgs intensiva bas, gustavs balla trummor och BILLS SILKESLENA RÖST.

hhahaha alltså du är så rolig

2010-03-01 @ 02:00:17
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0