28 Februari

Hej hopp, nu bloggar jag igen haha!
Förut så tyckte ja inte att det var särskilt lönt att lägga ner tid på en massa onödiga blogginlägg om en massa random/vardagliga saker, därför hade jag istället en lösenordsskyddande blogg där jag kunde skriva av mig för det mesta. Men nu har det tråkiga bytts ut mot något annat :)
Imorgon i köpenhamn ser jag äntligen mina favoriter LIVE, jag pratar om TOKIO HOTEL!! Har ju inte sett dem live än, förra konserten i Sverige blev inställd, kommer ihåg hur ledsen jag blev, men nu så, den som väntar på något gott.. Sedan på Fredag är det en till konsert i göteborg med tokio hotel. Denna veckan kommer jag verkligen sväva på rosa små moln.

Sen äger jag äntligen en kamera, så det kanske blir roligare med lite bilder här :) Jag ska iallafall skrika sönder min röst på konserterna! Kommer bli så jäkla bra!! Nej nu skall jag packa, duscha och fixa lite här. Åker vid halv sex på morgonen till köpenhamn, nästa gång jag bloggar kommer jag att vara världens lyckligaste.

För att fira lite att jag ska börja blogga igen så bjuder jag på en halvseriös bild på numera brunhåriga emilie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0