nonono

HAHAHA, vilken bussresa jag hade precis.
1. Jag hade så bråttom att jag tog isönder mina skor
2. Jag springer till bussen, svettigt
3. Jag skriker till busschauffören ETT BAAAAARN ( jag hade min ipod på högsta volym)
4. Jag tappar ALLA mina en kronor, rätt många en kronor hade jag
5. Sätter mig ner helt röd i huvudet
6. Tappar min påse, underkläder åker ut så alla ser, sen börjar mitt armband att rulla runt i bussen, får springa efter och plocka upp alla mina grejer (bussen kör) sen tappar jag mina pengar IGEN när jag ska ta upp min påse.

Min värsta bussresa hahaha! Men samtidigt kunde jag inte låta bli och sitta där för mig själv och fnittra lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0