afrodisiac

Helgen är oveeeeeeeeer.
Jag har jobbat, notera, en kväll. Skulle igentligen jobba två kvällar, men icket..
Fredags blev det alltså mezo med julie, fint. Lördag blev det jobb sen fiest.
jag vill bara jobba meeeeer. Har även lagt ut mina friis & co på blocket hähä
ska nog också lägga ut ett par klackar som jag ALDRIG använt, de passar inte, men åh va de e snygga.
Har igentligen ingenting mer att tilläga, eller jo, de två resolutionerna jag ska skriva kan ta sig i analen, hela fn-rollspelet kan göra det.
jäjä, jag får gå och köpa chips o dipp min söndagsdrog haha, det kanske hjälper mig på traven med plugget.
Imorgon blir det träning med laars lasse, haha fettbränne.
hejochdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0