where do you go

Fikan var väldigt trevlig. Ja julia lovisa och danielle planerade lite och diskuterade, micket bra.
I veckan blir det inflyttning till danielle med lovisa,vår lilla trio ska bo ihop haha.
Läste en tidning för en stund sen och ska haffa en smoking de skall få in på gina tricot. Riktigt snygg och tror inte heller helsingborgarna (SOM ÄLSKAR BEIGE OCH ZEBRA OCH CIRKUS OCH JA BEEIGE) kommer att ha den :)
Sedan lite mer in på månaden skall jag planera vad jag ska spendera mina pengar på, ja jag vet, nolife haha. Hoppas jobbet ringer som idioter också, jag är riktigt sugen på att jobba sönder mig och få några enstaka arbetsskador och vilja ta självmord för att jag har så mycket i skolan.
Jag - alltid positiv.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0