I made it

Ja det gick bra, dock provjobbade jag inte utan vi snackade och så fick jag mina tider direkt, ganska soft :) Det var dock lite pinsamt då jag endast fattade hälften av vad tjejen sa till mig, jag är inte en jävel på danska kan vi ju konstatera. Men de märkte inte av det så mycket som tur :) På lördag i helgen blir min första dag på jobbet. Känns riktigt kul att jag nu skaffat mig ett jobb till, två jobb nu wihuu.

Jag kom iallafall hem för en stund sedan och åt fläskfile med pommes me mami. Skall plugga lite grann sen ner och fika vid åtta tider med tjejerna. Haha ja, ni undrar säkert hur fan jag pallar fika så mycket som jag gör, menmen.
Kollade även runder lite på olika sidor och jag kan gott säga att jag hittat min nyårsklänning!! Lite sent kanske och titta efter men vafan :p
Den är iallafall icket svart! Utan metallic/silvrig med en massa mönster, skit cool! Dock kommer det svida lite i plånboken om jag nu beställer hem den, men det tycker jag den är värt! Så om den finns kvar kommer jag att beställa den nästa månad då jag får min lön.
Nej nu skall jag ut och träffa becca en stund :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0