Godmorgon

Jag är för lat, för trött, för ja lat.. Klockan slår halv tio om en minut och jag är inte på min första lektion idag. Förklaring?Ja alltså jag är klar osv men jag VET att jag kommer komma försent och vi har föreläsning nu på morgonen så jag kommer inte komma in i aulan om jag kommer försent, villket jag vet. Så nu får jag en extra sovmorgon istället (och mer kludd på närvaro pappret) haha. Skall iallafall ägna min morgon åt att plugga mer tyska, kursprov imorgon och jag är rätt nervös. Nu blir det en lugn och go frulle :D



Old pic på mig och sofie.
Just nu är jag blond( på bilden är jag mörkblond ) , i slutet av december typ blir jag chokladbrun hårig.
Nervös men längtar haha. Man måste ju variera litta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0