Tisdag

Så jävla stolt jag är igentligen! Vaknade klockan åtta på morgonen fick panik för jag börjar ju halv nio. JAG KOM I TID ÄNDON, HA!!
Tyska första lektionen, vi gjorde typ inget speciellt. Därefter idrott ,samhälle, historia sen slutade vi. Mötte lina vid lasarettet och vi stack hem till hennes far. Solade hehe, sen så typ åt osv. Stack därefter hem till mig och nördade oss. Hon tog bussen för ett tag sen och jag har käkat med familjen. Fick också ett par svarta converse av min syster idag så snäällt ( hon beställde fel storlek, min storlek, så hon får beställa nya) så istället för att skicka tillbaka dom fick jag dom hah. Det var väl icke så illa.

Måste verkligen plugga, men vill igentligen bara läsa ut min book! Läste 150 sidor igår HAHAH, fyfan vilken nörd jag är, men som sagt, det är såå jävla bra. Nu ska ja nog ta min bok och läsa sedan plugga :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0