TISDAG

Vaknade upp vid halv nio tänkte vafan? Jag hade försovit mig, så jag missade första lektionen..
Slutade vid halv fyra, haha hade jävligt roligt på idrotten och historian haha kommer inte säga varför det är för sjukt haha.
Träffade lina och vi gick till frisören för att beställa tid osv. Kom hem av att min mami hade köpt ett par såna latex eller vafan det heter, såna strumpebyxor som jag letat överallt efter TAACK!

Jag fick ju såklart skuldkänslor, jag och min mamma hade bråkat igår, så jag beställde ett par skor på hennes namn till mig ( ja jag vet, jag är en elak dotter).. för att jävlas.. jag förklarade för henne men hon sa inget haha bara att det är bra om jag säger till innan jag beställer något på hennes namn haha. Så förhoppningsvis kommer mina skor imorgon eller på torsdag :)


Nelly.se - 299 kr

Enkla men söta, något jag behöver. Och hallå? Dom är helt klart värda 300 kr dom gick på, om några dagar ska jag beställa ett par skor till (två om mamma är på bra humör) haha love shoes!

________________________________________________________________


Till något annat, känt någongång att du nästan får en panikångest över allt du gör? Allt är liksom fel, och ja man blir snurrig i huvudet och vill bara lägga sig ner i sängen och trycka sitt huvud mot kudden. Fattar inte vad det är med mig, men på sistonde har jag känt ångest hela tiden, över dagens läge, framtiden och det förflutna.. allt bara snurra på mig i huvudet. Haha verkar som om jag har fått en skruvlös när jag läste det översta för mig själv, men det är ju faktist så det är. Jag kanske borde sluta bry mig så mycket om allt annat runt omkring mig och börja bli lite mer snäll mot mig själv.. Visst jag har kommit över det här "ohh tänk vad alla tycker om mig" haha i dont give a fuck, människor får tycka vad dom vill, vi har en slags tendens att alltid dömma folk vid första ögonkastet, eller vid första mötet.
Ibland blir jag så jävla förbannad för jag kan inte klura ut hur visa människor fungerar, hur fan tänker dom? Hur fan kan man agera på något sånt sätt? Jag vill ha kontroll på något sätt, kontroll över mig själv, jag har inte haft det på sistonde vilket är jäkligt tråkigt eftersom jag inte har lust att träffa någon, jag har mest lust och sitta hemma med mig själv, tänka och klura ut vad fan detär  som bekymrar mig så jävla mycket? Men hallå, jag är inte den enda som känner så.
_________________________________________________________________


gina tricot - 149 kr



Jag ska fortsätta skriva och träna på mina tyska glosor nu, 200 glosor ska jag kunna till på torsdag, ja och mer såklart.. tyska proven är inte allt för roliga.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0