helgen

  • Fredag:skola sen frisören, slingade och klippte
    fika på mezo med denise,lisa, danijel & branko.
    drack för mycket kaffe vilket resulterade sig i att jag somnade sex på morgonen.
  • Lördag, vaknade klockan nio (sov i 3 h) åt en stor och god frukost med familjen sen så höll jag utkik efter posten, min skor kom inte, så dom kommer väl imorgon då (LÄNGTAR). Somnade sen klockan ett fram till fem. Packade ihop massa saker och begav mig senare till denise. Vi gjorde vid oss och förfestade hos henne och begav oss senare ner till stan, mötte upp lina. Träffade sen danielle, kajsa och julia som också skulle till gg som vi. Efter gg så blev det kebab house sen bussen hem till denise.
  • Söndag, vaknade vid två, tog bussen vid tre tiden, har ätit en riktigt god middag med familjen, är skit mätt. Ska bada snart sen kolla på slumdog millionaire. Kommer antagligen somna till den.


    Bilder m.m kommer förhoppningsvis in imorgon
    puss&godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0