Plugg?

Jag har inte orkat plugga, har ingen lust eller orka ALLS. Vad ska jag göra haha. Min störda och efterblivna laptop vill heller inte fungera. Så mycket bekvämare att plugga med en laptop istället för en stationär. Oh alibabbas mattor!! pille icket. Typ jag ska försöka plugga, sätter 500 spänn på att jag inte kommer göra det, menändon haha.
Känns ju bra att skriva. Min andra punkt jag vill ta upp är att vädret blir dåligt nu, kommer inte vara lika soligt och fint, FAN, kusinens röv. Nu har jag tänkt gå ut, eller nej. Jag ska vara hemma, äta, och försöka nå min drömvikt, 150 kg.
Igår var kind of sick, men ändon roligt. Idag och imorgon har jag på mig att plugga klart ALLT! HAHAHA fan vad kul, jag tror inte ens på mig själv att jag kommer klara det, yheey. :D
baj


Kommentarer
Postat av: Sofie

haft en bra dag? :)

2009-06-03 @ 17:14:26
URL: http://sofieomnell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0