Mtv music awards

Någon som glodde på det? I sure did :D Tyckte dock det blev en jääävla massa priser till twilight filmen haha, men jag ska inte gnälla, dom förtjänar priserna riktigt mkt! Mycket underhållande då jag veerkligen inte pallar plugga mer, min hjärna har sagt nej, stopp, hejdå typ. Får se om jag pluggar ngt imorgon (kommer ju ändon ha håla från halv tolv till tio över två haha kul) Ska plugga då också, sen i helgen får det också bli lite. Dock inget på lördag, då ska jag ut, fyller år efter tolvslaget ju :) muhaha. Dock 17 år men vafan jag kommer vara tacksam att jag är yngre än mina vänner när jag är äldre höhö.

HAHAHA, andra bilden är ändon fin? Sånt nytt mode. Ja är man född till det så är man. ETT MÅSTE SOMMAREN 09





Nu ska jag typ, kolla tv, bara glo tills min hjärna rostar.
v





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nej av nagon anledning fick vi inte in MTV, grrr! Forstod att Twilight skulle dra hem en del!

Ha en bra dag : )

2009-06-05 @ 07:48:42
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0