just nu

HAHAHAH
Jag skulle gå och panta flaskor (haha vet) jag ser ut som värsta importen med utsvängda jogging byxor och en skrikrosa gammal we tröja man hade på 1700-talet, och två maxi påsar, i var hand, fulla med pantflaskor. Lunkar jag genom stattena och går med svettiga import skor. Det är bra att jag ser ut som en knarkad polack ibland. Tyckte endån ja va lite sexig..

Såg även på nyheterna att även om det är finanskris så spenderar svenskarna skit mkt. Eller ja dom rika fittorna som lägger ner 150 miljoner på en makapär som flyter på vatten (båt) När jag , SJÄLVASTE jag, får spara ihop till ett par skor som går på 1000 spänn, VAD ÄR DETTA? dom borde dela med sig lite till oss, tycker jag. Fast om jag ska vara ärlig, skulle jag äga typ 900 mille skulle jag ju inte ge lite till en fattig bonde.

För att jag nu har tänkt målite dåligare ska jag kränga glass, godis och chips, till det blir det plugg. Självmord kan snart tyckas självklart. Okej rövhål, now i'm offfffff,
baj

Kommentarer
Postat av: BESIANA MAVRAJ

Hejhej! :)jag har laddat upp några bilder på mina avslutningskläder, men jag är osäker på om jag ska ha dom eller inte. Vad tycker du? tycker du att jag ska ha på mig det eller inte :)?

2009-06-04 @ 13:51:40
URL: http://besianamavraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0