:)

Precis kommit hem ifrån en lång-fika i stan mycket mysigt! Dock är jag så jävla less på vädret.
Ikväll blir det som sagt jobb 17.30 - 00.00

I onsdags var jag ute och dansade och jag såg ut såhär!



Kavaj - Gina tricot
tunika - stra patz
skärp -  Gina tricot
leggings - Gina tricot
skor - nelly


Torsdags blev det först hemma hos ebba, riktigt kul!! Sen till alex.



Idag blev det som sagt skolavslutning. Jätte roligt! Alla ettorna stod upp och hoppade till alla som uppträde, vi sjöng och skrek, riktigt skoj haha :D Sen så fikade jag då på viva med ngra klasskompisar! :)



Jacka - Hm (gammal)
Tunika - Stra patz
skärp - joy
leggings - esprit
skor - scorett

Fifan va blöt jag blev, det slutar ju inte att regna!!!

Nu ska ja ta en duusch, sen vila lite sen blir det jobb. Hörs 2morrrow :D
baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0