6 juni

Man får väl gratta Sverige på nationaldagen haha.
Igår var riktigt trevligt, hade skit kul:) Både hos ebba och när vi var ute. Invigde faktist mina nya balmain inspirerade skor höhö. Vi började kvällen hos ebba, där det var en del tjejer, kollade på benchwarmers (matilda tvingade alla haha). Vid halv elva tiden åkte jag och julia ner för att "luncha" på mc hahah, inte direkt sant men vi åt där iaf. Sen gick vi åt skilda håll och jag gick ut och dansade med lovisa, mathilda och lina, tog taxi hem vid halv tre tiden.

Idag vaknade jag för ett tag sen, ska bara ta det lugnt idag. Ska nog hyra film med mami så ska vi kränga osv :) Det blir KANSKE en del plugg också haha. Imorgon blir det hela dagen (nästan) fyller år imorgon så ska ut och äta med familjen och lite sånt mys ! För att jag är så jävla egoistisk köpte jag en födelsedagspresent till mig själv idag HAHAHAHA. Fan asså jag måste lägga av med det där. Vad tror ni jag köpte? ................... ETT PAR SKOR, IGEN. hahaha jag har beställt tre par skor denna veckan, kind of insane. Men jag var tvungen, de va så jävla snygga.



WAAWAAWOOM-FAKTOR.
hahah. Ja men nu ska jag ta en paus från denna besatthet haha (eller ja tills jag får min lön).
Nu ska jag spela ps2 haah, tycker de e skit kul och har inte gjort det på länge,
baj

Kommentarer
Postat av: Fatima

Har kollat genom hela zaras hemsida, varje tänkbara kategori och allt :( var köpte du de? För du köpte väl de från zara, inte balmain? :O

2009-06-06 @ 15:33:51
URL: http://marsvinflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0