10 juni

Gick och la mig sju på morgonen men lyckades vakna halv elva igen. Gick till skolan, lämnade det sista och tömde mitt skåp (som jag fick bryta upp haha). Det känns så jävla skönt att allt är finito nu, sjukt skönt. Nu väntar bara ett skönt och roligt sommarlov så att säga. Kom hem klockan halv tre, storstädat mitt rum, spelat the sims HAHA beroende. Sen så ja, fick jag brev om att både min skor har kommit :D !!!!!!!!!! så mamma ska hämta dom imorgon medans jag är i skolan. Vi ska ha aktivitets dag, SUG.. sånt är så jävla tråkigt, alla slutar imorgon utom vi olympior. Men ska ändon ut med masse och dem : )

Nu ska jag duscha osv.
baj

Älskar denna låten!! Lyssnat på den hela mitt liv haha även gamla 
 dolce vita. Älskar gamla låtar som min mamma var uppväxt med (v)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0