vågar ni?

Kommer ni våga er på den stora hösttrenden? Jag pratar om de omtalade över knä stövlarna. Skit snyggt enligt mig! Men fan vad det är många som klagar på att det bara passar överlånga tjejer. NEJ. Det beror faktist mycket på vad man har på sig tycker jag, om man är kort, (som jag) så är det bra om du har svarta jeans eller mörka jeans sen en rätt färgglad tröja/tunika som, enligt många får detta dig att se längre ut eftersom uppmärksamheten dras till tröjan. Men jag ska faktist köpa ett par över knä stövlar men dom ska ju självklart inte vara platta utan ha 8 cm klack, alltså som ett par stövlar brukar ha, då ser det bättre ut för jag blir längre. men jaaa, fortfarande lite osäker, men jag ska ha , haha. I dublin får vi se om jag hittar några!




Britney är inte så jäkla lång, hon ser ändon bra ut i dem!

Kommentarer
Postat av: Make Up Artist på Make Up Store

fan ja vene har grubblat på d där...får se om ja hittar ett par ja blir kär i :P

2009-07-19 @ 18:38:34
URL: http://chuuck.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag våååååååååågar !

haha duuu in på alisagonzalez.se och rösta på moi blogg

2009-07-20 @ 12:25:41
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0