22 juli

Precis  slutat jobb och det är niice. Rätt mycket folk idag vill jag säga. Jag ska jobba alla kvällar sen på festivalen och det är = självmord. De som jobbat förra året på festivalen beskriver det som ett helvete och 90 % av personalen ville gå och hänga sig i soprummet eller ngt. Men vi får väl återstå och se hur det blir.

Igår drog jag en sväng till höganäs till käre mark där även matto var. Åt lite, kollade tv och hittade helt enkelt på hyss maha, mycket roligt. Imorgon blir det en lång fika med elsee sen antagligen till höganäs till markeeen.
Har inte mycket mer att tilläga än att min mobil är paj och att jag nu har världens äldsta nokia förtillfället, sen också att jag ska äta världens godaste röra nu och somna till criminal minds! :) det väärkåår i mina föttåår. AJAJ
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0