Igår och i förrigår.

Vad jag gjorde, jo hade det jävligt roligt.
I torsdags var jag med Denise vi var hemma hos henne och mös senare mot kvällen gick vi ner till stan (från husensjö) Dansade lite och träffade några sedan kom min käre mor som betalade både kebab och taxi till mig och min andra vän. Taxi hem och sov. Vaknade upp inte allt för pigg när elise ringde mig och sa att vi skulle till ibiza.

Ja ni som inte förstår, Ibiza är ett ställe hos benne vi brukar vara hos haha. Men framot kvällen blev det inte av. Istället klockan ett ringde dom och sa att det faktist blev av, så dom hämtade oss, mycket snällt! Hade det skit trevligt med socialt sällskap och tack johanna för att du körde mig till en mac sen för jag var så jävla hungrig, haha.


Båten till ibiza! (vår humor är inte så jävla bra)


Både Lina och elise var finklädda och snygga! Själv pallade jag inte och
såg mer cool ut, HAHA ja jag e cool :D

Skor-converse
byxa/tights- Gina tricot
grå tröja- VILA
rosatjocktröja-adidas
halsduk-indiska
mössa-hm

och min skinnjacka från gina hade jag även på mig. Kallt, jag skulle tagit min tjockjacka!

Tackar vi benne för ibiza "återföreningen" ha!
Och ikväll blir det mys med denise med melodifestivalen, gott!

Innan jag drar hem från elise såå ska jag göra lite ändringar på min blogg.
Puss hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0