idiotförklarad

JA! Jag har för cirka 15 minuter sen idiotförklarat mig själv. Okunniga jävla tonåring är vad jag är, men en massa sepe hormoner som inte går och stoppa vilket leder till att jag .. äh ja vet inte, ja dampar för mycket.

Damp är väl mitt kännetecken, hormonsvin, äh! Fan vad jag hatar honom och fyfan vad jag vill skjuta honom, förstör allltt. YES I BLAME IT ON HIM.
enough! Jag har hällt i mig en påsechips+dipp (tyckte jag förtjänade det) vilket betyder att intensiv passet är bokat imorgon, I will be theere. Jag har hunnit plugga också lite och nu är mina ögon väldigt hängiga. Kollar på bridget jones och tänker på min framtid. eller nej, jag glor bara på tv igentligen. Snart är det dax och nanna school 2morrow.
MEN FORTFARANDE, jag har damp och måste ta det lugnande medlet mamma köpte till mig i polen (i'm serious)
Puss och hoppas ni har haft en bättre dag än jag (tyck-synd-om-mig-mening) EMPATI människor, EMPATI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0