Godnatt!

Klockan är redan halv tolv jisses! Har iallafall hunnit med och varit och tränat nere i stan med denise och lisa, körde inte lika hårt denna gången, fick så djävulskt ont i magen (beror nog på semlan jag smällde i mig en timme innan). Men 30 minuter blev det på "mördarmaskinen" sen 15 min på step maskinen sen lite mag-övningar, GREAT JOB!

Jag har tänkt nu efter detta korta lilla inlägg läsa lite till i min bok, som jag helt enkelt inte kan slita mig ifrån! Sen blir det bedtime för mig hoppas dock  inte jag fastnar i boken så länge att det slutar med att jag somnar klockan två, aj aj.

Imorgon får vi hoppas på att jag hinner blogga lite eftersom morgondagens planer är.

- Skola fram till tio i två (vanligtvis halv fyra men har ingen musik imorgon)
- Ner till stan med rebecca och köpa present!
- Ner om max och se om det finns lediga arbetsplatser (behöver verkligen ett jobb nu)
- Om mig snabbt och hämta kläder osv sen till rebecca
- Bussen halv åtta till dalhem där Hanna ska firas som fyller 17!


Nu kallar boken..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Berfin

Du har en jätte bra blogg! =)

2009-02-27 @ 21:39:09
URL: http://berfins.blogg.se/
Postat av: Alena

va med i veckans blogg :)

2009-02-28 @ 00:01:54
URL: http://tequilaaah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0