19 februari

Ännu en dag fylld med söömn. Somnade relativt tidigt igår, klockan tolv. Vaknade sedan upp nu vid ett tiden, vad jag har sovit! Måste börja gå upp tidigare så jag klarar av att gå upp till skolan.
Åt iallafall en god frukost sen så har jag kollat lite på asos och topshop, kläder jag ska beställa (från asos) topshop sticker jag till malmö och kollar där. :)

Sitter nu med min kopp med te, ska alldeles strax packa ihop träningssakerna och bege mig till gymmet (även om jag känner mig lite krasslig) Det var ju faktist en vecka sedan jag tränade, skärpning! Denise följer med på gymmet så kul med sällskap, efter så ska vi baasta en lång stund, skönt!

efter träningen har jag tänkt sticka hem och duscha osv, och så kanske det blir att träffa lovisa, får se , får se.. Annars ta det lungt, aldrig har det kännts så skönt att bara ligga hemma, umgås med familjen eller bara läsa en random bok på mina lediga dagar, mycket skönt! Men jag kan ju erkänna att jag har softat lite föör mycket, har rätt mycket läxor, får faktist ta och fixa det också!

äh, nu ska jag packa ihop.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0