17 februari

Vaknade upp vid ett tiden (ovanligt tidigt) åt frulle osv. Klockan är redan fyra, så elise kommer alldeles strax så ska vi åka och fixa en sak! (en hemlis till vår vän :D)  haha fan va vi är snälla!
Sen så ska jag hem och plugga lite faktist sen blir det och träffa D ett tag också kanske.

äär heeeeelt jävla seg. Kanske för ja sov 15 timmar i natt, men fan va ja älskar att sova :D bästa.
Till fyra har jag knarkat Britney spears (fråga mig inte varför) sofia blev iaf glad, eftersom de flesta ärver "britneysyndromet" från henne haha!

ähh, nu ska jag vänta på elise så ska vi bege oss.
En rolig sak jag kom fram till idag, FYFAN vad jag är bra! DAMN.
visst har ni också såna dagar någon gång? då ni känner att ni är bäääst.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0