Jag är en hjältinna

VEM svara mig, VEM i min ålder (17) går i skolan hela dagarna ( jag går varje dag till halv fyra) Efter skolan råpluggar jag och kastar i mig mat sedan befinner jag mig på jobb halv sju. Sliter till halv tolv och cyklar hem för den jävla branta backen från stan. Sedan går lönen till att köpa extra fina julklappar till min familj. Jag är en hjältinna. Haha, I'm so proud. Därmed vill jag även tilläga att jag för första gången på väldigt länge är ledig en hel helg, det skall bli sååå skönt.

Iaf jag är precis hemkommen svettig (jag djurade hem på cyklen) och trött. Jag har ett väldigt stort prov imorgon i naturkunskap B. På tal om naturkunskapen, vi disikerade ett får hjärta idag, väldigt underhållande ofc! Nej nu skall jag tillägna kvällen (natten) till att ta ett långt bad och plugga.
hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0