Torsdag

Skola fram till två. Mötte lina och vi gick hem till mig åt lite sen till stan igen. Köpte biljetterna till emilia's artonårsfest! Skit snygga biljetter faktist man får lite "sweet sixteen"(ni vet de programet på MTV) vibbar från hennes inbjudnings kort. Gick en runda i stan och köpte en klänning på gina :) Tror jag ska ha den på emilia's fest med mina svarta klackar från nelly som ni kan se längre ner i ett äldre inlägg!

Nu har jag tänkt ta ett bad, fräscha till mig lite. Läsa lite i min engelska bok. Nationella imorgon, wish me luck! Fick iaf VG på min engelska redovisning (som jag hade förberätt 5 min innan) så jag är nöjd. Imorgon fyller rita 18 år så det blir lite festligheter där, grattis :) !! Jag som har ett år och två månader kvar innan jag fyller arton.. men det går säkert snabbt, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge! haha.


Gina tricot 250:-
Nu är det såhär att jag inte vill ha den "korsett" saken fram. Jag tycker man påminner lite om en pirat då haha! Så jag har tänkt att ha den bakre delen framme vid brösten och "korsett" grejen därbak. Kommer faktist bli snyggt med mina svarta klackar, och så får jag sola lite också, så jag inte matchar min hud med klänningen haha! Svart kuvertväska till det och skinnjacka.  Snygg klänning för det låga priset också ju! Gäller bara att ha lite smycken osv på sig så det inte ser så tråkigt ut :)

Nääe, nu ska jag dra mig mina vänner. Hörs!
Puss

Kommentarer
Postat av: hanna

riktigt fin, jag hoppas jag får se den på dig imorgon ;p.. btw. jag ger dig pengarna imorgon men glöm inte påminna mig :)

2009-04-23 @ 23:41:12
URL: http://partoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0