Tisdag

Skola fram till halv fyra sedan hem och pluggade.
Alltså, jag har varit såå duktig idag! Gjort klart min lösningsanalys, ett brev sen ska jag bara skriva
lite stöd ord till min engelska redovisning imorgon. MAH!!

Tog precis ett långt bad och gjorde

*peeling
* ansiktsmask
* naglarna fina
* fötterna fina
* och noppade brynen (behövdes haha)

Nu käänner jag mig fräsch och fin, ska bara smörja på  lite body lotion sen krypa ner i sängen med nya lakan som jag bäddat. :) Imorgon blir det skolan sen stan. Brist på bilder här i bloggen, fun ha? haha naj men äger ingen kamera just nu eftersom min syster (till idiot) har tappat batteriet till själva kameran. Så det får bli bilder med min fantastiska mobil kamera :) man ska aalltid vara positiv haha
Godnatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0