onsdag

Igår blev det skolan till halv fyra, gick ner till stan efter det och mötte lina. Dans klockan sex i landskrona, tog tåget halv åtta hem. Var väl hemma vid nio tiden, gick sedan ut en snabbis med rebecca. Kollade sen det sista på DHW sen somnade jag dirr! skit trött..

Idag har jag haft en "frivillig" sovmorgon haha. Idag händer inte så mycket än att jag ska på historia lektionen sen hem och plugga antagligen. Kommer nog träffa lina en sväng också :)

äter gröt, DET ÄR SÅ ÄCKLIGT! men det håller mig mätt länge så.. haha. Ska hoppa in i duschen nu och sen bege mig till skolan :) hörs!

Kommentarer
Postat av: elise ;)

Gröt är nice ;)

2009-04-16 @ 14:40:20
URL: http://elisezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0