Måndag

I lördags blev det trotts allt jobb efter fyra timmar sömn..
Kom  hem tröttare än tröttast klockan halv sex. (jobbade från elva - fem)
Tog ett långt och mysigt bad sen blev jag helt pigg och fick för mig att gå ut.

Denise kom hit, senare lina mikaela och frida samt valle och alban. Var hemma hos mig
snackade osv. Jag lina alban och valle åkte senare hem till Lina. Mer folk kom sen somnade
jag och lina gott halv åtta på morgonen. (Jag lovar er, jag sov fyra timmar förra natten sen
jobbade jag sen somnade jag halv åtta på morgonen? Det är kaffet's magi på mig)

Söndag blev det chilla, ta det lugnt.

Måndag: Skola fram till halv fyra, pluggade, vilade sen åkte till en koloni och rökte
vattenpipa med lina emelie,B valle och alban.
Nu - duscha sen sova

_____________________________________________________________________

Imorgon blir det kanske uppdatering.
Skola fram till halv fyra
Dans klockan fem
Plugga därefter
sova
...


Puss



Kommentarer
Postat av: MATILDA FRITZ

heheheh du e så sexiiii

2009-04-21 @ 00:18:35
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0