Måndag

Lördagen var både trevlig och händelserik haha, kommer inte direkt gå in på detaljer, menmen..

Igår blev det snabbmakaroner och falukorv med systern min som hon lagade så snällt till mig :) Sen smällde jag i mig typ 10 st swippers (glass) haha dör.

Idag skolan från tio till halv fyra, skön dag, ingen matte, ingen musik (NOO). Ich likiie musica :D
Gick hem med lina, senare kom hanna och rebecca. Lina stack hem så tränade jag och rebecca på vår dans osv. Sen gick vi alla tre ut och snackade, mycket mysigt!
Lite bilder kan jag bjuda på, men inte många. Julia som har en massa bilder vill ICKE skicka till mig, så det får vänta!




Puss

Kommentarer
Postat av: elise ;)

Hjärtat ring mig hem när du ser. Puess <3

2009-04-28 @ 18:54:43
URL: http://elisezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0