lördag

Igår var rätt sjukt, men grattis iaf rita<3
Vaknade upp vid elva, solen skiner som bara den så jag gick ut och solade några timmar, riktigt skönt!
Idag är dagen oplanerad, även om det kommit upp en del saker, men vi får allt se.
äähe, va mer? Nej ingenting, mitt liv är ganska tråkigt om jag ska vara ärlig. haha

Lite bilder från igår hos mig innan jag stack till rita.


random bild där jag inte ville vara med HA!

Lite håår, satt upp det lite med några klämmor

Kvällens outfit

Tunika - Zara
Leggings - gina tricot
Skor - Nelly.se
öronhängen - åhlens


Kommentarer
Postat av: elise ;)

snyggefanskap!

2009-04-26 @ 18:51:56
URL: http://elisezetterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0