Vi provar igen

Innan bloggade jag ju rätt så mycket, men så tröttnade jag, sen så saknade jag faktist det igen, så vi provar igen.
En positiv grej med att ha en blogg är ju främst att man får skriva av sig och så är det ju rätt underhållande också haha.

Idag.
Skola  började halv nio, rätt softa lektioner då jag för mestadels satt och stirrade i boken och skrattade med rebecca, johannes och jullan  :D Gick till nic för att besöka matilda och hämta en grej som hon såklart glömde haha förvånar inte mig gumman. Sen så träffade man en massa andra på nic osså, trevligt :)
Slutade tidigare idag osså, och det tackar vi för, ja gick hem och mötte denise. Gick hem till mig tog det lugnt snackade och sånt, <3 sen så kom hennes mamma och vi storhandlade på maxi till imorgon, ihh ja e taggad :) måste ju meddela också att emilie har blivit nykterist, det ända som står på listan är vatten, cola och ja, vatten haha. Tills imorgon ska jag dock läsa ut en bok som jag har 100 sidor kvar på, men det fixar sig, ja läser de snabbt :D

ooh, helg helg, veckan har gått så snabbt känns det som. Helgen är inte spikad än men det kommer bli en massa plugg.. prov och en stor inlämning nästa vecka samt en massa småläxor, :/ men skolan är ju trots allt skolan.
Nu så ska ja ta ett lååångt bad och peela hela mig, ta ansikts mask och sånt kul :D

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0