söndag

aaj :/ min nacke är helt sepe, ja kan inte vrida huvudet utan jag måste vända hela kroppen,hahaha invalid, stackars invalido :(

Idag så har vi haft lite släktmiddag här, min mammi har fyllt år så. Ätit som en gris med matilda (men matilda åt ju såklart dubbelt så mkt som jag haah)
Helgen har varit bra, lugn och sånt, varit mycket med bebi :)
 Själv har jag svalt allt för många smärtstillande mot min nacke så jag har typ ingen känsel nu, hha men bättre än innan, gjorde så ont! Sverige släkten va här ja, samma gamla snack som alltid, men ja slapp de eftersom ja och matilda inte fick plats i köket (haha) feta. mmm

nu så sa matilda ja ska göra hennes blogg design, ooh  haha. Jag har själv inte hunnit göra ngn på min, men vad gör man inte för sina vänner :D
Denna veckan ska jag vara, spontan, impulsiv och glad, har jag tänkt. very good.
Fast nu ska ja kränga och kolla på Love Guru med min nack-kudde :)

från summerjam 07'
 
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0