onsdag


"EEMIILIIEE UUUPPP, UPPP!!"
Ja så väcktes jag imorse, inte så jätte trevligt. Men jag kom iallfall upp och gick till skolan (mot min vilja) haha nej skolan är ju rooolig :) .. ironisk haha

Var iallafall i skolan och lyckades lura min mentor att jag hade sp-intro klar när jag inte har det eftersom ljushuvudet råkade ta bort hela skitet, jaaaaaa. Skrattade som en idiot i skolan med rebecca och hennes SFI kompis haha så söt asså. "nono, intje skopet, ja inte hara den dära" haha vilken humor vi har
Imorgon slutar tio i två, hem och sova på dirr, sova sova sova sova :)

Skola till halv fyra sen så hem och städa och sånt, behövdes eftersom mitt rum såg ut som andra världskriget, menmen.
Ska fortsätta plugga snart också, sen nanna.
Har en aning huvudvärk också, min syster har fastnat för någon muhammed ali och vill inte släppa taget, haha, det är en jävla teater och lyssna på alla hennes historier!
På tal om ingenting så kanske min friend ska åka till stockholm över lovet :/ lyckos dig, ja vill osså åka ngnstans. Till sportlovet eller påsklovet ska jag fan och mig beställa ngn billig resa till ngt vaarmt.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0