eeee


pluggat väldans mycket idag stolt (not) .. jo jag har ändon pluggat rätt så mkt ahha :D
Min söta syster köpte pizza till oss till middag för vår så kallade mamma hade tydligen glömt och ge oss mat, haha bra där. Har iallafall pluggat om depression, nästan så jag blir deprimerad själv av allt plugg, typ. Imorgon är det iallafall måndag och jag slutar redan klockan elva, har bara matte varannan måndag :) efter skolan ska ja till stan och sånt, sen så hem och plugga.......

Igår var ja hos matilda, vi kolla film och sånt. Sen så sepe huvudet satte på sån äcklig film på youtube så ingen vågade gå till datan och stänga av den haha. Men vi gick in efter en timme hand i hand hahah gud. Sen så fick matilda damp, tog isönder sitt bord sen så gjorde hon så hela sin dörr lossnade och ramlade ner HAHAH jävla gorilla :D
Sen så tog vi bussen till stan hon stack på fest och jag träffade dääni som hon också skulle på fest. Gick till min syrras jobb hämtade nycklar hem. Kom hem och sånt, sen så kom beb hit me godis och sånt aw :) somnade halv sju, haha ni vill inte veta varför, sjuk familj är det enda ja kan påpeka haha. Vaknade sen halv tre, men fortfarande lika trött som nu.

ska bada sen nanna

puss


hahahahah
emilisa för tre år sen då webcam var THESHIT hahah mini


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0