stuttering

Igår skola som vanligt, kom hem och så kom mikkis och lina sen matilda haha, mysmys. sen så stack vi till mc och åt fetton och matilda åkte till LA, ahha, :D


sen så hem till mig igen, sen så gick dom och jag stannade kollade film och sov lite.
somnade kl fyra med mikkis sen fick jag dra upp mig själv och mikkis kl åtta på morgonen, öppet hus javisst! Olympia, haha sos släckte bränder och sånt, bransta city släckers haha skoj. Sen så målade vi i vår ig klass, KINA, haha vackert, gjorde ett porträtt av matilda ahhah. :)
Slutade kl tolv  jag stack hem och sommnade på dirr, vaknar sen vid fyra kollar film igen, så har segat som en potatis idag, mucho nice. ska plugga också lite till engelskan, tyskan och lite svenska, duktig jag har blivit! sen så kommer kanske bebi hit och myser.

nu ska ja bada och sen städa lite och plugga. feeling smarteees

Puss


haha tre år gammal bild från när vi var i dubai
saknar värmen


Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

jätte fina bilder:)

menar det , you look great !

2008-11-19 @ 11:06:07
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0