reed, reeeed wiiiine

haha
sitter och lyssnar på red, red wine

det jag första jag får upp i huvudet är min mamma med en skarpt röd klänning som dansar med min far.
haha schizofren? Nej men dom brukade alltid dansa till den låten, jag menar hallå, vem diggade inte ub40 när dom var typ 10? och lite turkiet känsla är det också, när jag var 8 bast och gick på ett barndiscotek haha överlycklig var jag.

idag då? Jo skola, fram till tio i två, gick hem och så. Sen så ner till stan mötte min syster, sen matilda och hennes kompisar, ja och masse stack till mc, fett gör en mätt! sen så träffade vi däääni, sjukaste kvinnan!
jo jag hade mitt "efterlängtade" tyska prov idag, gick ju rätt bra om jag får vara ärlig. begåvning,begåvning (med fusklappen i högra handen) äh- . det är kallt ute och det börjar närma sig till jul, har jag julkänsla? nej inte direkt, brukar få det lite när min mamma ska överdrivet pynta lägenheten med en massa christmas stuff, men det är då det.

julmarknad i vårt kära helsingborg på söndag, får se om man pallar dra sin feta röv dit, det har ju blivit nu lite som en "tradition". Men det ända man (eller jag) är ju att kolla på massa godis och skräpmat och önskade att man var lika smal som en pinne och kunde äta allt med gott samvete. suure, visst tyck jag är knäpp, men mat? va ska jag annars leva på?

vilket jävla HELVETE, prison break vill foooortfarande inte laddas ner, faan hubert dell mår inte bra :s
JA, jag har döpt min data till hubert dell, och nej det är inte onormalt, det är många som döper sina saker. Tillexempel min syster, hennes ipod, blue bob, mobil, silver bob, och hennes laptop, laptop bob.
okej, inte så bra exempel eftersom kvinnan är lite skadad, saknar lite kromosoner i huvudet. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0