onsdag





tvingade upp mig själv halv åtta idag, skolan sen till tio i två (slutar ju igentligen halv fyra på onsdagar)
hade en väldigt intressan föreläsning av martin smedjeback. Handlade om då han och hans "team" bröt in sig i en vapenfabrik och förstörde, böter upp till 220 000 kr, men dom gjorde ju det för en god orsak, stoppa produktionen av vapen! GOTT, skulle klart vara med på något sånt om jag skulle vågat, är en aning feg när det gäller såna grejer haha.


Gick hem och snackade lite med systern min, tog sen bussen till höganäs till min älskling :) myste, kollade prison break 11!! HA, så jävla bäst :D men snart slut :/ föralltid. Tog bussen nio hem och så har jag pluggat resten av kvällen, känner en viss lättnad nu om ja ska vara ärlig!

ska strax däcka, skola imorgon, be cool stay in school ;) haha

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0