måndag

ledig  idag :) skolstaden hade studiedag pga öppet hus förra helgen, skönt.
pluggat tyska idag som en jävla idiot! sen så tagit det lugnt och sånt.

Lördags, väla med mamma, köpte jacka :)
kom hem, duschade och sånt sen vid sex tiden tog jag bussen till höganäs till baby, åt middag där, så mysigt. Sen kollade vi alla sagan om ringen filmerna hahah gud, tog oss typ 8 h :D hade aldrig sett dom innan, var faktist bra. Somnade sen halv fyra, vaknade typ kl två, kollade på den tredje filmen klart, sen tog jag  bussen hem vid sex :)

kom hem, duschade och sånt, la mig kollade på tv, deggade som fan, skit trött efter veckan, skolan och allt, skönt och ta det lugnt då. Vid halv elva kom bebi, kollade tv och sånt, sen så fick vi för oss och göra kladdkaka halv ett på natten haha gud, inte första gången heller, haha :) kollade på american music awards, sen så gick vi och la oss klockan tre. Vaknade kvart i elva, sa hejdå till omme haha han va sen, sen så gick jag och la mig igen.

imorgon, skola sen så ska jag träffa lollo, vi ska till stan och köpa skor :)
nej nu är det och återgå till tyska boken, har världens fetaste prov i det på torsdag :/ skojskoj

puss


haha mittbena och allt, vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0