julmarknad

julmarknad nu på kvällen, mysigt, mysigt :)
var där med blandannat elise,mikkis,masse,lina,lovisa,mathilda,melina,olivia , rebecca och sofia!
haha har flabbat åt krukor och lykstolpar, haha bara masse och de som fattar.
gick runder där och frös typ, tog in lite jul anda mitt i allt, haha.
men för det mesta satt vi knutan och åt haha, alla skulle äta mc, såklart. icket jag faktist ;)

vid åtta tiden tog jag bussen hem och sånt, har duschat, så jag ej fryser mer :) ska kolla lite tv, läsa sen nanna, skola imorgon haha sp1b ska till HD, haha kommer dö av flabb!

puss






 

No matter what you say about life
I learn every time I bleed
The truth is a stranger
Soul is in danger I gotta let my spirit be free
To admit that I'm wrong and then change my mind
Sorry but I have to move on and leave you behind

I can't waste time so give it a moment
I realize nothings broken
No need to worry about everything I've done
Live every second like it was my last one
Don't look back got a new direction
I loved you once, needed protection
You're still a part of everything I do
You're on my heart just like a tattoo
Just like a tattoo
I'll always have you (I'll always have you)

Kommentarer
Postat av: soffs

tack för att du klippte bort mina snea smalben



mvh lite fjortis aktig 18 åring

2008-11-30 @ 23:18:46
URL: http://sofiahugosdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0