typ s t r e s s

jag har typ stressat hela dagen, jIsses
aaa. Jag kom till stan mötte upp evelina, längesen mycket och ta igen! Vi tog en fika på subway, sen kom måns, jeppe och tom. Efter kom även matilda och hennes pojkvän.. skoj. Vi åt så vi blev mätta sen följde evelina mig till gina, mötte upp min mamma där och köpte lite julklappar. När vi väll var igång la jag till en kjol till mig själv haha, en lila, midjekjol,på julafton ska den invigas ;) haha.

Sen så gick evelina till tandläkaren jag och mami gick lite i stan sen så kom mikkis och melina, melina: MÅSTE KÖÖPA RISKOKARE hahaha dog  :D
så stack vi och skaffade riskokare till henne sen så tog jag bussen hem, hopps, ingen nyckel, utelåst. Tog då istället bussen till elise och så. Läste lite för hennes småsyskon som för den delen är dom sötaste, zienna och zixten, aw :)
Sen elise, den bitterfittan hon e, stressade ihjäl så vi tog bussen efter en timme till stan, mötte amanda stack sen till mezo och fikade. Mikaela louise och lina kom efter ett tag. Sen tog jag bussen hem, hemma nu och ska packa ihop lite saker sen dra till elise. ta det lugnt och sånt :)
så nu jävlar i taket ska jag dra mig, är stressad och det gillas EJ
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0