t o r s d a g

den sista dagen med vanliga lektioner
PRISA GUDARNA! Nu väntar ett roligt och mysigt lov istället :) slutade vid halv ett, gick hem och kände att ögonen redan började bli tunga, så jag tog en powernap direkt, det resulterade i att jag vaknade nu, sju timmar senare! haha emilie hur ska du upp imorgon. ;p

Igår var jag hos elise, vi tog i lite plugg, det sista.. jag hade ju min sp-intro redovisning idag och det gick mycket fint, så jag är nöjd :) bra feedback. Ja vi satt väl med plugget till halv tolv sen så började vi bli trötta, men det var ju inte det enda, vi skrattade i cirkus en timme innan vi kunde somna, hahah skoj va det iaf :) och en vän som elise borde alla ha, fyfan vad hon har fått mig på bra humör den senaste tiden när jag varit deppig, hon har till och med gjort så jag inte kommer bli deppig längre, and u know why elise ;) hahahah dör.

Nu ska jag fixa en film ikväll till mig och sister, vi har typ glott film nu nästan hela veckan, twilight, batman the dark night och 21 (den om när de lär ungdomar att räkna kort) fett bra!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0