sjyyk

jag är sjuk, jag snackar som en whiskey man och ja, min röst är allmänt förstörd.
Iförgårr var vi hos linaa, åkte sedan till stan vid tolv tiden, mötte amina, och stack sen till en liten lokal där lite folk var, trevligt. Sen tog vi taxi ner till stan, var där vi cirka 10 minuter sen hem till lina och elise slängde mat i mitt hår, bra vänner?

Igår var vi bara hos elise och tog det lugnt, kollade två filmer, en var en thriller, sådär bra, och den andra var skräckfilmen mirrors, skoj skoj, somnade sen vid halv fyra. Sen nu idag, har jag yrat runder med lina på stan haha. Köpt en tröja + jeans, sen lite till nyår också :)
nu har vi tänkt gå och sooola, i cancergrillen (fyfan) sen så typ däcka.. e tröttis
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0