o n s d a g

ja.
skola till elva (jag gick lite tidigare) jag menar ska jag sitta där på en stol i tre timmar och inte göra någonting? vi gör i princip INGENTING nu i skolan för det är ju lov snart. Så jag stack hem och tog en powernap, den satt fint den! Sen så gjorde jag klart HELA min powerpoint till sp-intro. Oh gud, rebecca du ska tacka mig hjärligt, har gjort hela jävla powerpointen men en sån guldvärd vän som jag är så ska jag ju självklart säga till lärarna att du och jag har hjälpts åt och gjort den. HAH, fyfan vad jag är snäll.

Trevligt, ska alldeles strax städa här hemma lite sen så träna lite på det muntliga inför sp-intro 2morrow, kommer säkert gå galant, not. hahah jodå. Är dock sjukt avundsjuk på min käre syster, hon ska till dublin över nyår, skojskoj. Men ska tvinga henne och köpa en massa till mig från dublin =)

btw, min katt blev nästan dödad idag, av en annan katt, ful som fan var den. Okej min katt kanske inte har en svans, men denna katten var ju så jävla ful, ingen ska röra min kära pälsan! Och för att informera er mer om min katt är det så att han inte har en svans pågrund av att han är en sån ras, som inte har svans. Han är fin ändon, lite speciell men det gillar vi i denna familjen haha.



Puss

låtar jag har lyssnat på 24/7 under denna veckan

http://www.youtube.com/watch?v=Md68MVzYaP0

http://www.youtube.com/watch?v=T0Qc7WWjtPk

ooohhh ja, dom är ifrån twilight filmen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0