måndag



ja det blev solning med elise på tretorn. Vi båda såg ut som två tomater i huvuden när vi kom ut, charmigt-allt för charmigt! För att glömma bort våra röda huvuden för en sekund, drev vi bort mot tasty house och köpte oss en påse med majs och ost. Tog närmaste bussen till knutpunkten, fick dock vänta på bussen hem i cirkus tjugo minuter. Men tiden gick fort, både grässlätt,stam och hona var ett par ord vi använde för att garva non-stop.

Kom hem för ett tag sen och måste sätta igång och plugga. Bara denna och nästa veckan sen är det christmas time, fi vad tiden den går alltså.

Katten, min katt, har fått fnatt. Han jagar sin egen skugga sen gömmer sig. stackars schizofren kisse.
Och min blogg? Fyfan vad den är ful, jag märkte det idag, vad fan gör jag där uppe med mitt huve? Det ser ju förjävligt ut? haha ska nog göra om den idag om jag hinner, så kan det ju inte se ut!

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0