män

*Mäns svenska i vardagen*
1. Jag är hungrig = Jag är hungrig
2. Jag är sömnig = Jag är sömnig
3. Snygg klänning = Snygg urringning
4. Jag älskar dig = Jag vill pöka nu
5. Jag har tråkigt = Vill du pöka med mig?
6. Ska vi dansa? = Vill du pöka med mig?
7. Kan jag ringa dig nån gång? = Vill du pöka med mig?
8. Ska vi gå på bio? = Vill du pöka med mig?
9. Får jag bjuda dig på middag? = Vill du pöka med mig?
10. Dom skorna passar inte till dräkten = Jag är bög

min uppfattning av dagens män. Jävligt synd att jag har en sån syn på män. Men det lilla man har varit med om har gjort att man fått en sån här negativ uppfattning.
Alla män är svin,om du inte klarar av det, marry a fag!

fyfan vad vi var negativa idag, men visst har vi alla såna dagar? Idag var det min dag att vara negativ.

nu är det nanna
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0