Lördag

nu har vi kommit så långt i veckan att det redan är lördag.
Det första som kom upp i mitt huvud var att SHIT, jag ska ju skicka in den jävla historia analysen på söndag.. good att jag tänker på det nu.

Igår så var jag med elise, mikkis och lina. Jag, lina och elise stack till en fest på dalhem, där man träffade många man inte sett på länge, riktigt kul :) vid halv två tiden, tog vi bussen in till stan. Vi var rätt trötta så det var ju lika bra att sticka hem och vila litta. men trevligt iaf.

och fan vad jag är trött på folk ibland :s hur fan tänker dom.. när jag hör sånt jag fick höra förstår jag inte hur man kan leva med sig själv, får man inte skuldkänslor? känner man sig bättre eller? jävla ytliga patetiska människor, TÄNK PÅ BARNEN I AFRIKA, INGEN MAT, INGA KLÄDER, INGENTING (okej, ett jävla grovt exempel) men ändon. människor blir bara ytligare och ytligare, blir mer egoistiska, tänker bara på sig själv och ingen annan. Men för att samla ihop det hela, det är ju ytterst synd om dessa personer. dom vet ju igentligen inte vad dom håller på med och såklart så ska dom visa sig tuffa och vill inte erkänna det själv.
ärligt nu
jag vetifan vad jag snackar om.. är helt enkelt bara pist off, pist off på allt, på mig själv. Det jag har varnat mina kompisar för i sååå många år, jag har hamnat i skiten själv, and it suuucks. Men å andra sidan, man lär sig av sina misstag, visst? hoppas det, för sånt vill jag inte gå igenom igen. Igentligen jävligt onödigt, vem behöver sånt ? Ice cold, det är var jag är just nu, det är vad jag kommer vara en längre tid fram, thats life.. men ja växer, jag mognar, jag glömmer.. jag kommer säkerligen hitta något annat problem som jag kan hacka upp mig på. Det är i stort sätt det livet går ut på, lev ditt liv, hitta problem, lös dom och hitta nya. Så går det , the circle of life..

ähe.
Ikväll ska jag iaf spela biljard och äta middag i stan med tjejerna.
Undra hur det kommer gå med biljarden, jag är ju inte den bästa som sagt ha!





puss

Kommentarer
Postat av: din vän kines

<333333333333333333

2008-12-07 @ 01:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0