dagens bravader

vaknade vid elva tiden av både min syster och masse. Gick upp och tog det lugnt med masse. Hon stack sen efter ett tag och så har jag börjat göra vid mig osv. Ska så småningom ner till stan och ta en fika med evelina, längesen :) sen så kommer elise förbi också!
Ska också gå en snabbis på stan och handla in dom sista julklapparna, skulle vara bra nu ju haha.
Och jag är typ nervös, skit nervös. Jag ska ju slinga mitt hår i veckan, och ja, jag vetifan vart ja ska slinga det, jag har ju aldrig gjort något med mitt hår. så aahhhe, kommer typ dö om det blir grönt/gult eller ja vafan ;p


såhär ser man iprincip ut idag, osminkad och allmänt trött. HA! underbart
nu jävlar i de måste jag springa till bussen
poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0